backgrounds

Thursday, January 13, 2011

2 0 1 1


2011 tahun baru ooooo cepat...apa yang berlaku selama ini banyak mengajar aku erti kehidupan. segala-galanya aku lakukan tanpa menoleh kebelakang. cabaran demi cabaran aku tempuhi berduri-duri tu...letih and macam-macam hal..masuk tahun 2011 lagi lah ingat azam baru semua baru ok lh tapi hampehhh juga oarang persekitaran aku yg buat hal emmm macam mana tu...sapa yg nak di persalahkan?? nak kata muda remaja x jugak nak kata budak lagi ar tak huhuhuh ni dh ada otak dah boleh pikir mana baik and mana buruk susah oooo idup mcm ni....tp tu lh org kata rambut sama hitam hati lain-lain huhuh, tu semua aku x kisah ar apa org nak ckp janji aku buat hal aku ye...bukan dia org yg kasi aku makan hahahaha....emmmmm so dalam hal begini aku try tolak ketepi malas aku nak pikir....sekarang ini satu keazaman and satu tekat untuk berjaya dlm hidup aku...

No comments:

Post a Comment